U svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji memorandumi se koriste kao podloga za poslovna pisma, otpremnice, tovarne listove i fakture. Poželjno je da memorandum bude osmišljen tako da Vašu delatnost ili uslugu koju nudite predstavi na adekvatan način. Namenjen je za poslovnu komunikaciju naše firme sa ostalim firmama sa kojima smo uspostavili poslovni odnos.
Ukoliko želite da održite već postojeći identitet ili ste početnik u svojoj delatnosti, pa tek treba da izgradite novu sliku o firmi pred budućim klijentima i korisnicima, dobro dizajniran memorandum ostavlja sliku profesionalnosti. Ako nemate dizajn za memorandum zaposleni u Copy Centru Akademija su tu svih sedam dana u nedelji da svojim iskustvom i kreativnošću odgovore na sve Vaše zahteve.
Šta memorandum treba da sadrži?
Memorandum treba da sadrži:
- Logo
- Poslovno ime i pravnu formu društva
- Sedište firme (adresa)
- PIB
- Matični broj
- Šifru delatnosti
- Broj računa u banci i poslovno ime banke
Takođe, trebalo bi navesti i internet adresu preduzeća, validnu email adresu i broj telefona. Fax se danas daleko manje koristi tako da nije nužno navesti ga, ali nije loše ako već postoji u firmi.

Izrada Memoranduma
Memorandumi se štampaju kao pojedinačni listovi na ofset papiru 80-100g/m2 ili specijalnim vrstama papira A4 formata. Pored standardnih, Copy Centar Akademija, nudi Vam mogućnost štampe memoranduma u različitim formatima i punom koloru sa mogućnošću dorade kao što je foliotisak ili zlatotisak i suvi žig.


izvor Arhiv Beograda
Pon - Pet: 8:00 - 18:00
Subota: 9:00 - 16:00
Nedelja: Ne radimo