Izrada i štampa etiketa

Etiketa je sastavni deo svakog proizvoda, ona obaveštava Vaše potrošače o vrsti proizvoda, načinu upotrebe, roku trajanja i kvalitetu samog proizvoda. Često je etiketa upravo taj detalj koji privlači pažnju korisnika i zato je veoma bitan atraktivan dizajn i pravilan odabir papira za štampu deklaracija za Vaše proizvode.

Kreativni tim naših dizajnera tu je da sasluša sve Vaše sugestije i da Vam ponudi savršeno idejno rešenje kako biste dobili etikete u skladu sa Vašim željama i delatnošću Vaše kompanije.

stampa etiketa za flase

Štampa i izrada etiketa za vino, etikete za rakiju

Danas, osim kvalitetom svojih proizvoda, mali proizvođači moraju da se istaknu u odnosu na ostale. To vrlo lako mogu da urade svojom ambalažom i vešto isplaniranom i dizajniranom etiketom. U štampariji Akademija možemo da vam ponudimo više vrsta papira i samolepljivih etiketa za rakiju, vino, med i ostale proizvode. Ako vaš proizvod ide u led ili pod vodu, molimo vas da to naglasite da bi smo napravili adekvatnu vodootpornu etiketu.

Dizajn etiketa za pića

Vrlo dobro znamo koliko ste znoja, truda i znanja ugradili u vaš proizvod. Nekome to deluje lako, ali je daleko od toga. Posle pravljenja izvrsnog proizvoda potrebno je da se dodatno unapredi ambalažom i obaveznom etiketom.

Etiketa ne sme da bude samo lepa, ona mora da skrene pažnju potrošača, i da njome upravlja kako mi to želimo. Prosečan potrošač prvo gleda etikete "koje mu se ne dopadaju" odnosno šta da ne kupi, da bi smanjio izbor. Nemojte mu dati razlog da vas ubaci u tu korpu.

Iako je bezbroj mogućnosti prilikom dizajna, tu su neke osnovne stvari koje uprošćavaju ovaj proces. Potrošač neće potrošiti puno vremena na etiketu, tako da imajte na umu da tu treba da se predstave osnovne stvari. Dodatne informacije mogu da idu na zadnju etiketu ili na vratu flaše.

Osim naziva proizvoda, ona sadrži i informacije o proizvođaču, mesto proizvodnje, datum proizvodnje i datum isteka upotrebe, sastav, upozorenja, bruto i neto masi, bar kod, tabelu nutritivnih vrednosti, itd.

Vizuelna hijerarhija

Vodite se osnovnim principima vizuelne hijerarhije:

  • Veličina
  • Kontrast
  • Boja
  • Oblik
  • Pozicija
  • Prazan prostor - belina
vizuelna hijerarhija dizajna etikete

Dimenzije etikete za flaše

Dimenzije etikete za rakiju ili za vino je uslovljena veličinom i oblikom flaše, odnosno amabalaže. Može čak i da obmota celu flašu (ima i takvih).

Samolepljive etikete se prave tako što se odštampaju na samolepljivom papiru, tzv muflon papiru i onda se ricuju - mašinski isecaju tako da se iseče samo nalepnica. Vodite računa da širina nalepnice ne prelazi obim flaše jer će se preklapati i tako prekriti dizajn etikete.

Budite prepoznatljivi

Naravno da će da pamte vaš proizvod po ukusu i kvalitetu, ali da bi mogli da ga prepoznaju na polici etiketa mora da bude vizuelno snažna.

Osim fontova i boja, postoji još načina da vaša etiketa bude upečatljiva. Kombinacijom foliotiska, blindruka, ili etiketa u oblicima (npr. u obliku srca, kružna...) šaljete glasnu poruku da je vaš proizvod jedan od onih koji se pamti.

Etikete za vino za venčanja

Etikete ne moraju da se stavljaju samo na flaše za prodaju, već mogu da budu i veoma lične i za specijalne prilike. Personalizirane nalepnice za vino, koje mogu da budu dizajnirane prema temi venčanja će dodatno ukrasiti stolove slavlja. Ako su lepo dizajnirane nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Mogu biti samo detalj svečanosti, a mogu biti i flaše za goste koje delite u znak zahvalnosti.

POŠALJI UPIT

Radno vreme

Pon - Pet: 8:00 - 18:00


Subota: 9:00 - 16:00


Nedelja: Ne radimo

NEWSLETTER

TOP